Fa En پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 22 و 51 دقیقه

تولید اولین لیوان یک بار مصرف آلومینیومی: شرکت Ball Corporation اولین لیوان آلومینیومی جهان را معرفی می‌کند

تولید اولین لیوان یک بار مصرف آلومینیومی: شرکت Ball Corporation اولین لیوان آلومینیومی جهان را معرفی می‌کند

باشگاه آلومینیوم: شرکت Ball Corporation در کلرادو هفته پیش برنامه آزمایشی برای تست و بازاریابی لیوان‌های یک بار مصرف آلومینیومی را اعلام کرد، که به گفته شرکت اولین گام برای شروع تولید آلومینیوم با قابلیت بازیافت بی‌نهایت به عنوان جایگزینی برای پلاستیک است.

شنبه 23 شهریور 1398 ساعت 20:26

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از فلزات آنلاین و به نقل از InsiAluminium der، طبق برنامه آزمایشی، شرکت Ball از ماه آینده مقدار محدودی لیوان آلومینیومی تولید می‌کند که تا پایان سال بعد ادامه دارد؛ این لیوان‌ها قرار است در مراسم‌ها در فضای باز و سرپوشیده در سراسر ایالات متحده استفاده شود.

مدیر عامل شرکت John A. Hayes به اهمیت این برنامه در شرکت Ball Corporation و به طور کلی در صنعت نوشیدنی اشاره کرد: «از آنجا که مشتریان و مصرف‌کنندگان ما بیشتر و بیشتر به دنبال گزینه‌های پایدارتر و مناسب برای بسته‌بندی نوشیدنی هستند، معرفی لیوان آلومینیومی برای شرکت ما رویداد مهمی است. به عنوان شرکت پیشرو در بسته‌بندی آلومینیومی برای نوشیدنی‌ها، وظیفه ما ارائه راهکار و نوآوری مداوم برای مشتریان است. خوشحالیم که لیوان آلومینیومی را به بازار بیاوریم و خط تولید را در سال بعد و بعد از آن نیز توسعه دهیم.»

این لیوان جدید آلومینیومی حاصل سال‌ها تحقیق و توسعه است که شامل تحقیق درباره دیدگاه مشتری نسبت به جایگزینی پلاستیک توسط آلومینیوم می‌شود. طبق این شرکت، 67 درصد مصرف‌کنندگان آمریکایی احتمال بیشتری برای شرکت در مراسم‌ها دارند اگر آلومینیوم جایگزین شود، و 78 درصد گفته‌اند که از برندهای نوشیدنی انتظار دارند که در 5 سال آینده از مواد سازگار با محیط زیست برای ظروف نوشیدنی استفاده کنند.

این شرکت اظهار دارد که لیوان‌های آلومینیومی چندین مزیت نسبت به لیوان‌های پلاستیکی موجود دارند. لیوان‌های آلومینیومی تولید شرکت Ball مقاوم، بادوام، و خنک هستند و به راحتی قابل شخصی‌سازی با لوگو و طرح‌های گرافیکی هستند. در حال حاضر، این شرکت فقط مدل 600 سی‌سی ارائه می‌کند، اما اعلام کرده که مطابق با تقاضای بازار، اندازه‌های دیگر نیز معرفی خواهد کرد.

شرکت Ball Corporation در حومه Denver واقع شده و در صنعت بسته‌بندی فعالیت می‌کند و مشتریان آن در اقصی نقاط جهان قرار دارند. این شرکت 17 هزار و 500 نفر نیروی انسانی دارد و فروش خالصی به ارزش 11.6 میلیارد دلار در سال 2018 داشت.

 

تعداد بازدید : 2082

ثبت نظر

ارسال