Fa En چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ساعت 16 و 18 دقیقه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان: تولید کنندگان نیازمند حمایت واقعی هستند نه کلامی/آلومینیوم المهدی را از زمین گیر شدن نجات دادیم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان: تولید کنندگان نیازمند حمایت واقعی هستند نه کلامی/آلومینیوم المهدی را از زمین گیر شدن نجات دادیم

باشگاه آلومینیوم: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان با بیان اینکه در جنگ اقتصادی تمامی آحاد جامعه از نقش پر رنگی برخوردارند، تصریح کرد: تولید کنندگان نیازمند حمایت واقعی هستند نه کلامی.

یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 0:51

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از ایسنا، منطقه خلیج فارس، خلیل قاسمی در حاشیه نشست با فعالین اقتصادی در مجتمع پترو صنعت گامرون، افزود: تولید لایه های مختلفی دارد و اگر در شرایط جنگ اقتصادی امروز اگر همه اضلاع کار نکنند، چرخ تولید نمی چرخد.

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی تمامی آحاد جامعه از نقش پر رنگی برخوردارند، تصریح کرد: تولید کنندگان نیازمند حمایت واقعی هستند نه کلامی.

قاسمی با اشاره به اینکه با کمک صنعتگران هرمزگان فرش بافی در بشاگرد رونق گرفت، اظهار کرد: امروز تولیدکنندگان در بحث صادرات نیز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند زیرا در تامین مواد اولیه با مشکل و افزایش هزینه رو به رو هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه صنعت و معدن مسیر توسعه استان هرمزگان رو به پیشرفت است، خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی خلیج فارس سالانه 700 میلیون دلار صادرات دارد که خود سهم بزرگی را شامل می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان بیان کرد: در حوزه تجارت شاهد توسعه بنادر کوچک هستیم و سبب توسعه تجارت خرد استان هرمزگان می شود که می توان بهم خود از بازار کشورهای همسایه را افزایش دهیم.

قاسمی با اشاره به اینکه تولید کنندگان هم حمایت واقعی مسئولین ذی ربط را می خواهند هم حمایت مردم را در اعتماد به استفاده از کالای ایرانی می خواهند، تصریح کرد: در خریدها باید مردم توجه خود را به سمت تولید داخل ببرند تا چرخ تولید کشور بچرخد و سبب افزایش کیفیت تولید داخلی شود.

وی با بیان اینکه به دنبال تسهیل امور تولیدکنندگان داخلی هستیم، اضافه کرد: حل مشکلات تامین نقدینگی تولیدکنندگان از مهمترین اولویت های ماست که تا امروز 327 میلیارد تومان میزان سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی است.

قاسمی در پایان اقدام کارگروه رفع موانع تولید در رفع مشکل مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزال با برگزاری 14 جلسه را شاهکاری از استاندار هرمزگان در کشور دانست و عنوان کرد: با اقدام به موقع استاندار هرمزگان و اعضای کارگروه رفع موانع تولید این مجتمع عظیم صنعتی را از زمین گیر کردن نجات دادیم.

 

تعداد بازدید : 1178

ثبت نظر

ارسال