Fa En پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 16 و 2 دقیقه

گزارشی کوتاه از برگزاری کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم CRU

گزارشی کوتاه از برگزاری کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم CRU

باشگاه آلومینیوم: یکی از بزرگترین رویدادها در زمینة فلز آلومینیوم در تاریخ 26-24 ماه آوریل (6-4 اردیبهشت 1398) سال جاری در شهر لندن، انگلستان برگزار شد.

چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 9:10

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از هوشمند نیوز، بیست‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللیCRU  در برج جمیرا کارلتون (Jumeirah Carlton) با حضور شرکت‌های مختلف دست‌اندرکار این صنعت برگزار شد. در این کنفرانس بیش از ۲۱۰ شرکت‌کننده از ۱۲۹ شرکت آلومینیومی جهان و از ۴۱ کشور مختلف حضور یافتند.

سخنگویان این کنفرانس، از شرکت روسال، انستیتوی بین‌المللی آلومینیوم، مؤسسه CRU، چالکو، ریوتینتو، نورسک‌هیدرو، لیبرتی آلومینیوم، اتوتک، بورس فلزات لندن، کانستلیوم و بسیاری دیگر از شرکت‌های دست‌اندرکار صنعت آلومینیوم، دربارة چشم‌انداز صنعت آلومینیوم، موجودی آلومینیوم، تقاضا، قیمت، پرمیوم، هزینة تولید و ... صحبت کردند.

اسپانسرهای این کنفرانس شرکت‌های آلبا، معادن، ‏فیچ، اینووال تکنولوژی، روسال، اتوتک، بورس فلزات لندن، اینترگروپ و ایجنسی بوده‌اند.

در حاشیة این کنفرانس، نمایشگاه کوچکی با حضور تعدادی از شرکت‌های آلومینیومی برگزار شد.

ازجمله شرکت‌های حاضر و فعال در این کنفرانس، شرکت بحرینی آلبا بوده که به‌عنوان اسپانسر نقش مهمی در این کنفرانس ایفا نمود. به‌گفتة تیم موری، مدیرعامل این شرکت، کنفرانس CRU  موقعیت مناسبی برای ملاقات آلبا با همکاران این شرکت بوده است. به‌گفتة موری مهمترین هدف آلبا از حضور در این کنفرانس بررسی پتانسیل و جایگاه این شرکت در بازار آلومینیوم در آستانة تبدیل‌شدن به بزرگترین واحد ذوب آلومینیومی در جهان است.

تعداد بازدید : 1345

ثبت نظر

ارسال