Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 7 و 41 دقیقه

بازدید اعضای هیأت مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم ایران از شرکت‌های آلومینیوم پارس و آلوم کابل کاوه در شهرک صنعتی کاوه در ساوه

بازدید اعضای هیأت مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم ایران از شرکت‌های آلومینیوم پارس و آلوم کابل کاوه در شهرک صنعتی کاوه در ساوه

باشگاه آلومینیوم: در تاریخ ۲۰ آذر ماه اعضای سندیکای صنایع آلومینیوم از دو کارخانه در شهرک صنعتی کاوه در شهر ساوه بازدید کردند.

چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت 5:5

به گزارش خبرنگار باشگاه آلومینیوم، اولین کارخانه که اعضای هیئت مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم از آن بازدید کردند شرکت آلومینیوم پارس بود. آلومینیوم پارس در مساحت ۳۳۰ هزار متر مربع در سال ۱۳۵۳ راه‌اندازی شد و محصولات متنوعی از جمله ورق و کویل آلومینیوم ، آلومینیوم و فویل چاپ شده جهت بسته‌بندی تولید می‌کند.

همچنین تولید ورق‌های با فرم های سینوسی و ذوزنقه ای برای استفاده در صنعت ساختمان ، فویل برای ظروف آلومینیومی یکبار مصرف ، بسته بندی محصولات دارویی و لبنی و لوله های چند جداره نیز از محصولات این کارخانه می باشد.

اعضای هیئت مدیره سندیکا ضمن بازدید از بخ شهای مختلف کارخانه اعم از کوره های ذوب و ۳ کستر و بخش نورد، بخش کانورتینگ  (چاپ روی فویل)، تولید ظروف یکبار مصرف ، رنگ آمیزی کویل و انبار این کارخانه با مدیران این شرکت جلسه هم اندیشی برگزار نمودند و با مسائل و مشکلات آنها آشنا شدند.

پس از آن هیئت مدیره سندیکا راهی شرکت آلوم کابل کاوه شدند.

آلوم کابل کاوه در مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع بنا شده است که به تولید هادی‌های آلومینیومی، آلومینیوم آلیاژی و هادی مسی می‌پردازد. این شرکت خانوادگی محصول خود را از شرکت آلومینیوم کوهرنگ زاگرس تامین می‌کند که در آن شرکت نیز مدیرانی از خانواده رحمانی حضور دارند از محصولات این شرکت می‌توان به سیم و کابل های قدرت و هادی‌ها و کابل‌های هوایی از جمله و یا هادی‌های آلومینیوم آلیاژی ACSR کابل‌های خودنگهدار با هسته فولادی اشاره نمود. AAC , AAAC پس از بازدید جلس های بین مدیران این شرکت و اعضای هیئت مدیره سندیکا برگزار شد. در این جلسه مدیران شرکت به مشکلات ناشی از عدم ثبات قیمت که سبب از دست رفتن بازار صادراتی به عراق شده است اشاره نمودند.

 

تعداد بازدید : 4114

نظرات

علی کاظمی

5 سال و 1 ماه و 12 روز پیش

با سلام.هفته نامه الومینیوم نیمه دوم بهمن قابل دانلود نیست.موجود نیست!!

سراج

5 سال و 1 ماه و 12 روز پیش

به كانال تلگرامي t.me/alinclub مراجعه فرماييد

ثبت نظر

ارسال