Fa En پنجشنبه 9 فروردین 1403 ساعت 12 و 41 دقیقه

استاندار هرمزگان: مسائل مربوط به کارخانه آلومینیوم المهدی را با حساسیت دنبال‌ می‌کنیم

استاندار هرمزگان: مسائل مربوط به کارخانه آلومینیوم المهدی را با حساسیت دنبال‌ می‌کنیم

‌باشگاه آلومینیوم: استاندار هرمزگان گفت: اراده بنده، نمایندگان و مسئولین استان هرمزگان و شورای تأمین بر این است که مراقبت و حمایت جدی از کارخانه آلومینیوم المهدی صورت بگیرد و همین رویه نیز دنبال خواهد شد.

سه شنبه 25 دی 1397 ساعت 10:59

‌به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از ایسنا،‌ فریدون همتی در گفت‌وگو با این خبرگزاری ‌اظهار کرد: کارخانه آلومینیوم المهدی یکی از صنایع بزرگ و مهم کشور است، بنابراین مراقبت از حال و هوای این کارخانه برای ما بسیار مهم است.

وی افزود: باید از کار و معیشت دو هزار و 500 کارگری که در این کارخانه مشغول به کار هستند و جمعیتی که اشتغال‌شان به‌صورت غیرمستقیم با این مجموعه در ارتباط است؛ بسیار مراقبت کنیم و در رفتار و گفتارمان با این موضوع به‌گونه‌ای برخورد کنیم تا کارخانه را در معرض تهدید قرار ندهیم.

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه به کارگران کارخانه آلومینیوم المهدی اطمینان می‌دهم که با حساسیت مسائل مربوط به کارخانه را دنبال و از آن مراقبت می‌کنیم، تصریح کرد: مسائل حقوقی بین مالک، سازمان خصوصی‌سازی و معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت وجود دارد که در این خصوص بحث و بررسی‌ها در حال انجام است.

همتی ادامه داد: البته از نظر بنده این مسائل حاشیه است و اصل حیات، فعالیت و پایداری مشاغل کارخانه است.

وی عنوان کرد: به همراه مجمع نمایندگان جلسه‌ای با وزیر اقتصاد داشتیم، دغدغه‌هایمان را منتقل کردیم و قول‌هایی در این زمینه داده و گفته شد که جای نگرانی نیست و روند تهیه و تأمین مواد اولیه و مایحتاج کارخانه هرروزه با حساسیت، مراقبت و پشتیبانی دنبال می‌شود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امیدواریم کارگران با قوت کار خود را ادامه دهند، خاطرنشان کرد: اراده بنده، نمایندگان و مسئولین استان هرمزگان و شورای تأمین بر این است که مراقبت و حمایت جدی از کارخانه آلومینیوم المهدی صورت بگیرد و همین رویه نیز دنبال خواهد شد.

 

تعداد بازدید : 923

ثبت نظر

ارسال