Fa En سه شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 13 و 44 دقیقه

محمدعلی پورمختار: اگر در روند بررسی واگذاری مجدد آلومینیوم المهدی تخلفاتی محرز شود، به قوه قضاییه منعکس می‌کنیم

محمدعلی پورمختار: اگر در روند بررسی واگذاری مجدد آلومینیوم المهدی تخلفاتی محرز شود، به قوه قضاییه منعکس می‌کنیم

باشگاه آلومینیوم: عضو کمیسون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در روند بررسی واگذاری مجدد آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال تخلفاتی محرز شوند، آنها را به قوه قضاییه منعکس می‌کنیم.

شنبه 22 دی 1397 ساعت 15:49

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از ایلنا، "محمدعلی پورمختار" در گفتگو با این خبرگزاری، با اشاره به تخلفات انجام شده در واگذاری مجدد آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال که به صورت "پنهانی" انجام شده است، گفت: اگر در بررسی مستندات تخلفاتی محرز شوند آنها را به قوه قضاییه منعکس می‌کنیم.

وی افزود: اطلاعاتی از کم و کیف قیمت‌گذاری، نحوه انتخاب خریدار، که حتما باید اهلیتش محرز شود، گرفته‌‌ایم. همچنین میزان پیش پرداخت، پرداخت‌‌های بعدی را هم زیرنظر گرفته‌ایم. نحوه اداره شرکت را بدون اینکه کاهش فعالیت یا تعدیل نیرو داشته باشد نیز بررسی کرده‌ایم.

نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به اقداماتی که از طرف سازمان خصوصی‌سازی و خریدار آلومنیوم المهدی، صورت گرفته است، رسیدگی می‌شود، گفت: اموالی در شرکت وجود داشت که در داخل قیمت‌گذاری اصلی لحاظ نشده بودند. اگر قیمت آنها را لحاظ کنیم منجر به تعیین قیمت جدید می‌شود.

پورمختار در رابطه با آخرین رسیدگی‌های قضایی در واگذاری مجتمع نیشکر هفت تپه و گروه ملی فولاد، گفت: نیازمند بررسی تمامی مدارک و مستندات، برای انتخاب خریدار و نحوه واگذاری و قیمت‌گذاری این شرکت‌ها هستیم. فعلا نتیجه روشنی نداده است که بخواهیم تخلفات آنها را به قوه قضاییه ارجاع دهیم.

پیشتر "آیت‌الله نعیم‌آبادی" نماینده ولی فقیه در هرمزگان در دیدار با  کارگران آلومینیوم المهدی گفت: برای احقاق حق کارگران آلومینیوم المهدی کمک می‌کنم و از طریق مراجع قضایی تا آخر پیگیری می‌کنم.

تعداد بازدید : 799

ثبت نظر

ارسال