Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 2 و 34 دقیقه

کلنگ‌زنی پروژه بیلت همزمان با بهره‌برداری واحد تولیدی شمش آلومینیوم

کلنگ‌زنی پروژه بیلت همزمان با بهره‌برداری واحد تولیدی شمش آلومینیوم

باشگاه آلومینیوم: نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان از کلنگ‌زنی پروژه بیلت همزمان با بهره‌برداری واحد تولیدی شمش آلومینیوم خبر داد.

شنبه 14 مهر 1397 ساعت 14:50

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از ایسنا دکتر علی قربانی در گفت‌وگویی با اشاره به این‌که این واحد تولیدی یکی از صنایع پائین‌دستی مجتمع آلومینیای جاجرم است، گفت: در این واحد تولیدی شمش به قطعات کوچک‌تر تبدیل می‌شود.

وی افزود: این پروژه با منابع داخلی مجتمع آلومینا ساخته می‌شود و برای راه‌اندازی آن 20 میلیون دلار هزینه خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان با بیان این‌که واحد تولیدی شمش آلومینیوم نیز تا اواخر آذرماه به بهره‌برداری خواهد رسید، ادامه داد: برای راه‌اندازی آن نیز 94 میلیون یورو اعتبار ارزی و 160 میلیارد تومان اعتبار ریالی هزینه شده است.

وی در ادامه در خصوص اجرای فاز دوم مجتمع پتروشیمی خراسان نیز اظهار کرد: از آنجایی که مجتمع آلومینیای جاجرم دولتی است اجرای پروژه های خود را با قوت دنبال می کند این در حالی است که اجرای فاز دو مجتمع پتروشیمی خراسان خصوصی است و اختلاف میان سهام‌داران موجب شده تا اجرای آن به تأخیر افتد.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان یادآور شد: در اجرای این پروژه پنج سهام دار باید مشارکت کنند که دو سهام‌دار درصدد انصراف از اجرای پروژه هست، از همین‌رو تاکنون اقدام خاصی برای اجرای آن نشده است.

تعداد بازدید : 922

ثبت نظر

ارسال