Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 4 و 42 دقیقه

گزارش عملکرد بازار آلومینیوم چین در ماه ژوئن

گزارش عملکرد بازار آلومینیوم چین در ماه ژوئن

باشگاه آلومینیوم: در ماه ژوئن سال جاری، واردات ضایعات آلومینیومی چین نسبت به ماه ژوئن ۲۰۱۸، 66.24 درصد افزایش یافت و با 3.05 درصد افزایش نسبت به ماه می به 182700 تن رسید.

شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 23:18

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم به ‌نقل از هوشمندنیوز، بازار فلزات شانگهای (SMM) در پایان ماه ژوئن اعلام کرد از ابتدای ماه جولای، واردکنندگان امکان واردات شمش نوع ضایعات آلومینیومی را به داخل چین نخواهند داشت (مگر آنکه مجوز زیست‌محیطی داشته باشند) و لذا افزایش بی‌رویة واردات در ماه ژوئن انتظار می‌رفت.

واردات ضایعات آلومینیومی به داخل چین در بازة زمانی ماه‌های می-ژوئن ۲۰۱۸ به‌شدت کاهش یافت چراکه در ماه آوریل ۲۰۱۸ چین برروی ضایعات آلومینیومی واردشده از ایالات‌متحده ۲۵ درصد مالیات بر واردات وضع کرد. ضایعات آلومینیومی آمریکا ۳۰ درصد از کل واردات چین را شامل می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که قوانین سفت و سخت چین جهت واردات ضایعات آلومینیوم از خارج، باعث ایجاد مازاد موجودی ضایعات در خارج از چین شده و قیمت این محصول را کاهش دهد. در اثر این کاهش قیمت، تولیدکنندگان آلومینیوم ثانویة چینی که به واردات ضایعات وابسته هستند، با سود سرشاری روبه‌رو خواهند شد.

شایان ذکر است که در ماه ژوئن سال جاری، تولید آلومینیوم اولیة چین 2.956 میلیون بوده است که نسبت به تولید آلومینیوم اولیه در ماه می (3.055 میلیون تن) کاهش نشان می‌دهد. همچنین تولید آلومینیوم اولیة چین در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸، 3.050 میلیون تن بوده که از تولید آلومینیوم اولیه در ماه ژوئن سال جاری بیشتر بوده است.

تولید روزانة آلومینیوم اولیة چین در ماه جولای سال جاری 98.5 هزار تن بوده که نرخی کاهنده نسبت به 101.7 هزار تن تولید روزانه در ماه جولای سال گذشته داشته است.

 

تعداد بازدید : 1043

ثبت نظر

ارسال