Fa En سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 ساعت 19 و 6 دقیقه

پروژه جاجرم در دهه فجر افتتاح می‌شود

پروژه جاجرم در دهه فجر افتتاح می‌شود

باشگاه آلومینیوم: فرماندار شهرستان جاجرم در آئین بهره‌برداری پست ۱۳۲ کیلو ولت پروژه شمش آلومینیوم گفت: فاز یک پروژه جاجرم همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

چهارشنبه 14 آذر 1397 ساعت 10:4

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از  عصر اترک، رضا آذری، فرماندار شهرستان جاجرم افزود: پروژه  آلومینای جاجرم نماد اقتصاد مقاومتی است که با تلاش مدیران و کارگران زحمتکش این شرکت به ثمر نشسته و باعث ایجاد اشتغال‌زایی در شهرستان شده است.

وی اظهار کرد: شرکت آلومینای جاجرم نه تنها در سطح شهرستان بلکه در سطح استان موجب اشتغالزایی و توسعه شده که  یکی از صنعت های نمونه استان است.

مقام عالی دولت در شهرستان جاجرم ادامه داد: رشد اشتغال در شهرستان باعث پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد که خوشبختانه شهرستان جاجرم در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی جایگاه بسیار خوبی در سطح استان دارد.

وی تصریح کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های صنعتی،کشاورزی و اقتصادی در شهرستان جاجرم شده است که نمونه بارز آن راه‌اندازی پروژه شمش آلومینا با اشتغالزایی بیش از هزار نفر بصورت مستقیم وغیر مستقیم  است.

آذری خاطرنشان کرد: این پروژه نماد اقتصاد مقاومتی و نگاه به ظرفیت های داخلی کشور است و  در شرایط کنونی که در جنگ اقتصادی به‌سر می‌بریم افتتاح این پروژه مایه فخر و مباهات است.

 

تعداد بازدید : 724

ثبت نظر

ارسال