Fa En پنجشنبه 9 فروردین 1403 ساعت 15 و 6 دقیقه

صادرکنندگان چینی اکستروژن‌های آلومینیومی، با تعرفة مالیاتی اتحادیة اروپا روبرو می‌شوند

صادرکنندگان چینی اکستروژن‌های آلومینیومی، با تعرفة مالیاتی اتحادیة اروپا روبرو می‌شوند

باشگاه آلومینیوم: اتحادیة اروپا صنعت اکستروژن چین را به اعمال تعرفه‌های مالیاتی سنگین تهدید کرده است. اتحادیة اروپا هدف از این اقدام را حفظ صنعت اکستروژن و فرصت‌های شغلی در اروپا عنوان کرده است.

سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 18:53

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم به‌نقل از بلومبرگ، اتحادیة اروپا درحال تکمیل تحقیق برروی میله، مفتول، پروفیل و لوله‌های آلومینیومی واردشده به اتحادیة اروپا از طرف چین است. به‌گفتة مسئولین مربوطه در اتحادیة اروپا، این محصولات چینی زیر قیمت بازار اروپا به این منطقه وارد ‌شده و درواقع دامپینگ یا بازارشکنی محسوب می‌شوند.

این تحقیق مشخص خواهد کرد که آیا محصولات واردشده از چین باعث شکست قیمت شده و آیا این مسأله به اقتصاد اتحادیة اروپا لطمه وارد می‌کند یا خیر؟!

این تحقیق براساس شکایت هفت تولیدکنندة اصلی در اروپا در تاریخ سوم ماه ژانویه سال جاری صورت گرفته است. درواقع این هفت شرکت، یک چهارم تولید این محصولات را برعهده دارند.

به‌گفتة مسئولین شرکت‌های فوق، اعمال عوارض گمرکی سنگین برروی محصولات چینی ضروری بوده و لازم است که به‌سرعت صورت گیرد.

براساس قوانین اتحادیة اروپا، این کمیسیون طی هشت ماه آینده فرصت دارد تا دربارة اعمال آنتی‌دامپینگ یا مقابله با بازارشکنی چین تصمیم بگیرد و درنهایت ١٤ ماه فرصت دارد تا دربارة اعمال مالیات و میزان آن، تصمیم قطعی خود را اعلام کند. اعمال این مالیات تا پنج سال آینده پابرجا خواهد بود.

تعداد بازدید : 1009

ثبت نظر

ارسال