Fa En چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ساعت 20 و 1 دقیقه

شاندونگ ناشان به SMS Meer دستگاه پرس اكستروژن سفارش مي‌دهد

شاندونگ ناشان به SMS Meer  دستگاه پرس اكستروژن سفارش مي‌دهد

طي قراردادي كه بين شاندونگ ناشان از چين و SMS Meer از آلمان امضا شد، 14 دستگاه پرس فلزات سبك به شاندونگ فروخته شد. شاندونگ از سال 2004 يكي از بزرگترين توليدكنندگان آلومينيوم اكسترود در چين است و در تمامي اين مدت تكنولوژي خود را از شركت SMS Meer خريداري كرده است..

یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 0:56

شاندونگ ناشان به SMS Meer  دستگاه پرس اكستروژن سفارش مي‌دهد


طي قراردادي كه بين شاندونگ ناشان از چين و SMS Meer از آلمان امضا شد، 14 دستگاه پرس فلزات سبك به شاندونگ فروخته شد. شاندونگ از سال 2004 يكي از بزرگترين توليدكنندگان آلومينيوم اكسترود در چين است و در تمامي اين مدت تكنولوژي خود را از شركت SMS Meer  خريداري كرده است.
با اين 14 دستگاه پرس، اين شركت بالغ بر 28 دستگاه پرس اكستروژن را در خط توليد خود خواهد داشت. دستگاه‌هاي جديد داراي قابليت ايجاد نيروي پرس از 11 تا 150 ميليون نيوتن هستند. اين دستگاه‌ها براي توليد پروفيل‌هاي ساختماني استاندارد، تيوب‌هاي آلومينيومي، پروفيل‌هاي صنايع سنگين و پروفيل‌هاي به‌كار رفته در صنايع حمل‌ونقل و راه‌آهن مورد استفاده قرار مي‌گيرند.
كارخانه SMS Meer GmbH نيز يكي از زيرمجموعه‌هاي گروه صنعتي SMS است كه در سطح بين‌الملل اقدام به ساخت كارخانه‌، سايت، تعميرات و مهندسي مكانيكي براي كارخانه‌ها و صنايع ساخت فلز مي‌كند و شامل دو بخش تجاري  SMS Siemag و SMS Meer مي‌باشد.
در سال 2009، اين كارخانه با 9 هزار نفر پرسنل در سطح جهاني، درآمدي بالغ بر 8/3 ميليارد دلار داشته است.طي اين سال، دومين دستگاه Frontload كه توسط كمپاني SMS ساخته شده بود به كمپاني شاندونگ تحويل داده شد.
اين نوع از دستگاه‌هاي پرس SMS، داراي امتيازات زيادي است كه ازجمله آنها مي‌توان به توانايي بالا، قابليت دريافت بيلت‌هاي سنگين وزن، ميزان امنيت بيشتر و زمان كمتر در بارگذاري اشاره نمود. اين موارد سبب بهره‌وري بيشتر اين ماشين‌ها درمقايسه با انواع ديگر مي‌گردد.


تعداد بازدید : 1641

ثبت نظر

ارسال