Fa En پنجشنبه 9 فروردین 1403 ساعت 18 و 17 دقیقه

رئیس جمهور:‏ صنعت آلومینیوم اهمیت ویژه ای برای کشور دارد

رئیس جمهور:‏ صنعت آلومینیوم اهمیت ویژه ای برای کشور دارد

باشگاه آلومینیوم: رئیس جمهور بر اهمیت ویژه صنعت آلومینیوم و جایگاه آن در اقتصاد کشور تاکید کرد.‏

یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 11:2

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی شامگاه چهارشنبه ششم آذرماه، در آیین افتتاح ویدیوکنفرانسی طرح های صنعتی استان که با حضور وزیر صنعت و معدن در محل پروژه همراه بود، اظهار داشت: اخیرا در جلسه ستاد اقتصادی بحث مفصلی درباره چندین صنعت مهم و استفاده بیشتر از ظرفیت آن ها با وزیر صنعت داشته ایم که امیدواریم هر چه سریعتر این موضوع عملی شود.

وی ادامه داد: طرح آلومینا امروز در سراب عملی می شود که با توجه به اهمیت ویژه صنعت آلومینیوم برای کشور، این معادن برای ما اهمیت بالایی دارد.

روحانی با اشاره ای به مناطق زلزله زده سراب گفت: امروز یکی از مهم ترین برنامه های ما سفر به مناطق زلزله زده در هر دو شهرستان میانه و سراب بوده است که صبح توانستیم به روستای زلزله زده میانه سر بزنیم اما به دلیل وضعیت آب و هوا امکان پرواز به روستاهای سراب محقق نشد.

وی ادامه داد: از همین جا از مردم سراب قدردانی کرده و همدلی و همراهی خود با ایشان را اعلام می کنم و برای کسانی که در این حادثه آسیب جسمی دیده اند، آرزوی سلامتی دارم.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره ای به تلاش دولت در حوزه صنایع و معادن گفت: با تلاش های صورت گرفته، برخی صنایع و معادن توانسته اند راه توسعه خود را طی بکنند و تحریم ها در آن ها اثر نداشته است.

وی افزود: خوشبختانه در سخت ترین شرایط  و با وجود تحریم ها، پروژه های عمرانی و صنعتی فراوانی را در کشور افتتاح می کنیم که این به معنای شکست واقعی دشمن و پیروزی ملت ایران در برابر یک ابرقدرت جبار است.

 

تعداد بازدید : 925

ثبت نظر

ارسال