Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 22 و 44 دقیقه

رشد 19 درصدی تولید شرکت فولاد خوزستان

رشد 19 درصدی تولید شرکت فولاد خوزستان

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان گفت: شرکت فولاد خوزستان با بیش از 19 درصد رشد تولید طی 9 ماه امسال همچنان بدون هیچ افزایش قیمتی برنامه تولید سالانه خود را برای عرضه در بازار داخل دنبال می کند.

یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 21:32

عبدالمجید شریفی با بیان این مطلب افزود: این شرکت تا پایان آذر بیش از دو میلیون و 162 هزار تن فولاد تولید کرده که 9 / 2 درصد بیش از برنامه بوده و بیش از 19 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل پیشرفت داشته است.

وی افزود: پس از شروع قانون هدفمندکردن یارانه ها شرکت فولاد خوزستان به عنوان بزرگترین تولیدکننده شمش فولاد در کشور فعالیت خود را در زمینه عرضه شمش به شرکتهای نورد داخلی با قیمتهای قبل از اجرای قانون مذکور ادامه می دهد و برنامه تولید این شرکت دو میلیون و 850 هزارتن شمش فولادی در سال 89 است.
شریفی تأکید کرد شرکت فولاد خوزستان با تشکیل کارگروههای تخصصی و تعریف پروژه های مختلف اقدامات موثری را به جهت کاهش مصارف انرژی در دست اقدام دارد و علیرغم اینکه طراحی و ساخت کارخانه مربوط به سه دهه قبل است ،اما هدف ما رسیدن به استانداردهای جهانی در زمینه مصارف انرژی ، مواد اولیه و قیمت تمام شده است و این مهم را مطابق با برنامه های تعریف شده و با تلاش کارکنان و تکیه بر دانش فنی بومی شده روز جهانی دنبال می کنیم.

وی کاهش آلودگی و تطابق با الزامات زیست محیطی را از اولویتهای شرکت فولاد خوزستان خواند و گفت: فولاد خوزستان علیرغم افزایش 19 درصدی تولید امسال خود با اجرای 36 طرح مهم زیست محیطی ، توانسته است در کنترل آلودگی غبار بیش از 11 درصد نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته باشد و پساب صنعتی خود را به طور کامل تصفیه کند.

شرکت فولاد خوزستان به جهت اهمیت ویژه به محیط زیست تا کنون بیش از 400 هکتار فضای سبز ایجاد کرده است که از وسعت کارخانه بیشتر است. وی اظهار امیدواری کرد این شرکت با همت کارکنان خود و همراهی شهروندان متعهد و مسئولین استانی بتواند در ادای وظایف در مسیر پیشرفت در سطح ملی و منطقه ای همچون گذشته پیشگام باشد.

 

تعداد بازدید : 772

ثبت نظر

ارسال