Fa En چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ساعت 4 و 16 دقیقه

بزرگترین طرح آلومینیوم کشور تا پایان سال افتتاح می‌شود

بزرگترین طرح آلومینیوم کشور تا پایان سال افتتاح می‌شود

باشگاه آلومینیوم: وزیر صنعت گفت: بزرگترین طرح آلومینیوم کشور تا پایان سال افتتاح می‌شود که با افتتاح این واحد، تولید آلومینیوم کشور دوبرابر می‌شود.

چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت 20:18

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از فارس، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر سه شنبه 15 بهمن‌ماه پس از آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی اظهار کرد: در شرایط جدید که به خصوص از سال گذشته با جنگ تمام عیار اقتصادی مواجه هستیم، فشار همه تحریم‌ها در حوزه صنعت است و به غیر از نفت، همه تحریم‌ها مربوط به خانواده صنعت است.

وزیر صمت با اشاره به تحریم های فلزات، کشتیرانی، تراکنش مالی و غیره افزود: با وجود همه تحریم ها با الهام از شجاعت امام با جدیت کار را دنبال کردیم و در خیلی از بخش های صنعتی تولید ما صد برابر شده است.

رحمانی با تاکید بر حفظ تولید موجود گفت: امسال با تلاش‌ها و برنامه ریزی هایی که داشتیم به دنبال این هستیم که ۲هزار واحد تعطیل شده را فعال کنیم و تاکنون طبق برنامه پیش رفته ایم.

وزیر صمت بیان کرد: اولین واحد تولید آلومینا به عنوان بزرگترین طرح آلومینیوم کشور آماده افتتاح است و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید که یک میلیارد و دویست میلیون دلار برای این واحد سرمایه گذاری شده و با افتتاح این واحد، تولید آلومینیوم کشور دوبرابر می‌شود.

تعداد بازدید : 609

ثبت نظر

ارسال