Fa En سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 ساعت 12 و 58 دقیقه

باد سه‌شنبه به تهران مي‌آيد

باد سه‌شنبه به تهران مي‌آيد

از اواخر روز دوشنبه عبور موجي از سمت شمال غرب كشور براي مناطق شمال غرب و سواحل درياي خزر، وزش باد و بارش‌هاي پراكنده را به دنبال دارد..

یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 20:55
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

يك كارشناس سازمان هواشناسي مي‌گويد:براساس پيش بيني اين سازمان انتظار مي‌رود كه‌باورود يك موج ازسمت شمال غرب كشور، در روز سه‌شنبه از پايداري هوا و غلظت‌ آلاينده‌هاي جوي به تدريج از نيمه شمال كشور تا حدي كاسته شود.

به گزارش خبرنگار ايلنا، فريبا گودرزي كارشناس سازمان هواشناسي در مورد وضعيت هواي كشور گفت: در سه روز آينده جو كشور همچنان پايدار است از اين رو در شهرهاي صنعتي و پرجمعيت غلظت‌ آلاينده‌هاي جو بالا بوده و آسمان اين شهر‌ها هم غبارآلود پيش‌بيني مي‌‌شود.

او تاكيد كرد: اما از اواخر روز دوشنبه عبور موجي از سمت شمال غرب كشور براي مناطق شمال غرب و سواحل درياي خزر، وزش باد و بارش‌هاي پراكنده را به دنبال دارد.

او ادامه داد: با عبور اين موج انتظار مي‌رود در روز سه‌شنبه از پايداري هوا و غلظت‌ آلاينده‌هاي جوي به تدريج از نيمه شمال كشور تا حدي كاسته شود.

گودرزي همچنين تصريح كرد: تهران در 2 الي 3 روز آينده غبارآلود پيش‌بيني شده‌وحداكثر دماي آن امروز به 20 و حداقل به 8 درجه سانتي‌گراد مي‌رسد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، با وزش باد درسطح كشور، لايه‌هاي جو جابه‌جا شده و هواي از وضعيت سكون خارج مي‌شود و مي‌توان اميدوار بود كه اندكي از ميزان غلظت آلاينده‌ها و امكان تخليه هوا درشهرهاي صنعتي و پرجمعيت،بويژه در تهران كاسته شود.

 

تعداد بازدید : 692

ثبت نظر

ارسال