Fa En شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 7 و 18 دقیقه

تجلیل از دو تن از جانبازان ایرالکو در هفته کار و کارگر

تجلیل از دو تن از جانبازان ایرالکو در هفته کار و کارگر

باشگاه آلومینیوم: با حضور مجیدی مدیر عامل، آبایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، سرهنگ ربیعی فرمانده بسیج کارگری سپاه روح الله استان مرکزی، جمعی از مسوولین و مدیران ایرالکو و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز دو شنبه مورخ هشتم اردیبهشت‌ماه و در آستانه ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر از حاج احمد حسین خانی و حاج علی تاجی دو تن از جانبازان سرافراز ۷۰ درصد شرکت آلومینیوم ایران تجلیل به عمل آمد.

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 11:36

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینیوم ایران، در این مراسم آبایی گفت: از جانبازان محترم که در زمان جنگ با رشادت و فداکاری حماسه ساز ۸ سال دفاع مقدس بودند و هم اینک در سنگر تولید مشغول جهاد اقتصادی هستند تقدیر و تشکر می نماییم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، شرکت آلومینیوم را پیشرو در ایجاد اشتغال، پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل و تولید با کیفیت محصول برشمرد واز زحمات شبانه روزی مجیدی و همه کارگران شریف ایرالکو در انجام این مسوولیت خطیر و ارزشمند قدردانی نمود.

در ادامه مجیدی ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین افزود: همه آحاد جامعه قدردان و مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند و افزود: امنیت، صلابت و اقتدار امروز میهن اسلامی به واسطه رشادت‌های این عزیزان به وجود آمده است.

در ادامه آقای عسگری مشاور مدیر عامل و مدیر حراست شرکت آلومینیوم ایران ضمن تقدیر از ایثارگری های جانبازان افزود: در شرایط حساس کنونی کشور ایرالکو مانند نگینی درخشان در صنعت آلومینیوم می درخشد. با توجه به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، تأمین یکساله مواد اولیه، جذب ۷۰۰ نفر از نیروهای ایثارگر، جانباز و پیمانکار، تولید با کیفیت با ظرفیت صد درصدی و پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل از اهم اقداماتی است که با مدیریت مدبرانه و هوشمند مهندس مجیدی و تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان و کارگران شریف بدست آمده است و ما انتظار داریم که اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، موقعیت استراتژیک ایرالکو را در صنعت آلومینیوم کشور بهتر ترسیم نماید.

 

تعداد بازدید : 790

ثبت نظر

ارسال