Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 18 و 28 دقیقه

درخواست سندیکای صنایع آلومینیوم ایران از اعضا؛

واحدها می‌توانند مشکلات تولید خود را اعلام کنند

واحدها می‌توانند مشکلات تولید خود را اعلام کنند

باشگاه آلومینیوم: سندیکای صنایع آلومینیوم ایران طی نامه‌ای خطاب به واحدهای تولیدی بر لزوم برنامه‌ریزی لازم به منظور گسترش و تکمیل زنجیره ارزش افزوده صنایع پایین‌دستی آلومینیوم در راستای اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خام فروشی تاکید و از واحدهای تولیدی درخواست کرد مشکلاتی که سبب کاهش سطح تولید و یا عدم فعالیت واحد شده است را به سندیکا اعلام کنند.

دوشنبه 30 دی 1398 ساعت 22:2

به گزارش باشگاه آلومینیوم در این نامه آمده است: با تکمیل و راه‌اندازی واحدهای جدید آلومینیوم و افزایش ظرفیت تولید آلومینیوم کشور، ضروری است تا در راستای اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خام‌فروشی، برنامه‌ریزی لازم به منظور گسترش و تکمیل زنجیره ارزش افزوده صنایع پایین‌دستی آلومینیوم صورت پذیرد.

در این راستا سندیکای صنایع آلومینیوم ایران در نظر دارد تا با شناسایی این واحدها و بسته به نوع نیاز واحد از طریق مشاوره‌های فنی و مهندسی و یا مذاکره با صاحبان سرمایه و هدایت سرمایه‌گذاری‌های جدید تا حد امکان نسبت به رفع نیاز این واحدها و زمینه‌سازی برای برگشت به چرخه تولید برنامه‌ریزی نماید.
این سندیکا همچنین طی این نامه از کلیه مالکین و مدیران واحد‌های نیمه فعال و یا غیر فعال خواسته است تا مشخصات واحد تولیدی به همراه موضوعات و مشکلاتی که سبب کاهش سطح تولید و یا عدم فعالیت واحد شده را به دفتر سندیکا ارسال نمایند.

 

تعداد بازدید : 752

ثبت نظر

ارسال