Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 11 و 54 دقیقه

نشست مدیران عامل شرکت‌های سیمکو و آلومتک و آلومراد برگزار شد

نشست مدیران عامل شرکت‌های سیمکو و آلومتک و آلومراد برگزار شد

باشگاه آلومینیوم: به جهت گسترش زمینه‌های همکاری و روابط فی‌مابین، روز یکشنبه هشتم دی ماه، بازدید و نشست دوستانه‌ای بین مدیرعامل شرکت سیمکو و مدیران شرکت‌های آلومتک و آلومراد برگزار شد.

سه شنبه 10 دی 1398 ساعت 21:32

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از فلزات آنلاین، در این بازدید، عنایت اله دبیریان، مدیرعامل شرکت سیمکو؛ مهدی سهرابی، مدیرعامل شرکت آلومتک و سیدامیرعلی همایی، مدیرعامل شرکت آلومراد در محل کارخانجات آلومتک و آلومراد حضور داشتند و دبیریان از امکانات این دو شرکت فعال در حوزه آلومینیوم بازدید کرد.

گفتنی است، هر سه شرکت از پیشگامان صنعت برق در تولید انواع مفتول آلومینیومی، سیم و کابل در کشور هستند و در نظر دارند با استفاده از ظرفیت‌های مشترک در جهت هم افزایی تولیدات خود اقدام نمایند.

در حال حاضر، تعامل تولیدی اولین و مهم‌ترین هدف شرکت‌های سیمکو، آلومتک و آلومراد است که در آینده نزدیک، اهداف دیگری همانند حضور مشترک در مناقصات، برای این سه شرکت طراحی و تدوین شده است.

لازم به ذکر است که دو شرکت آلومتک و آلومراد در ماه‌های اخیر، برنامه‌های توسعه‌ای بیشتری را به منظور افزایش و ارتقا میزان محصولات ارائه داده‌اند و به همین منظور شاهد افزایش چشمگیر میزان محصولات این دو شرکت در ماه‌های اخیر بوده‌ایم. همچنین میزان فروش و درآمد شرکت‌های آلومتک و آلومراد در این چند ماه به صورت بی‌سابقه‌ای بهبود یافته است.

تعداد بازدید : 2498

ثبت نظر

ارسال