Fa En سه شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 11 و 27 دقیقه

اعلام وضعیت فورس ماژور شرکت آلومینیوم ریوتینتو؛ اختلال در حمل و نقل آلومینیوم با اعتصاب راه‌آهن کانادا

اعلام وضعیت فورس ماژور شرکت آلومینیوم ریوتینتو؛ اختلال در حمل و نقل آلومینیوم با اعتصاب راه‌آهن کانادا

دوشنبه 11 آذر 1398 ساعت 0:8

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از فلزات آنلاین و به نقل از S&P Global Platts، در روز 26 نوامبر یک توافق موقت بین راه‌آهن ملی کانادا و اتحادیه تیمسترز (Teamsters- اتحادیه تجارت کانادا) انجام شد تا به اعتصابات کارکنان راه‌آهن پایان داده شود، اما این وقفه کار تمام قطارهای فعال در خطوط ریلی اصلی کانادا را تحت تاثیر قرار داده است. این اعتصابات از 19 نوامبر شروع شد.

ادامه این وضعیت باعث دشواری‌های عملیاتی در واحدهای کانادایی ریوتینتو خواهد شد و زنجیره تامین را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ همچنین این اعتصابات باعث ایجاد اختلال در حمل و نقل محصولات این شرکت به برخی مشتریان، بندرگاه‌ها و انبارها در آمریکای شمالی خواهد شد. ممکن است هماهنگی‌های فروش ریوتینتو در خصوص حجم و برنامه‌ریزی تحویل محصولات مختل شود. بر همین اساس، شرکت ریوتینتو، برای فروش آلومینیوم از کانادا اعلام فورس ماژور کرد.

هنوز مشخص نیست این وضعیت فورس ماژور تا چه زمانی ادامه داشته باشد، اما وقفه عرضه تا پایان این تنش ادامه خواهد داشت تا راه‌آهن ملی کانادا محموله‌های معوقه را ارسال کند و سطح موجودی ریوتینتو بهبود یابد. گفتنی است که شرکت ریوتینتو فعالیت‌های معدنی گسترده‌ای در حوزه صنعت آلومینیوم در کانادا دارد؛ به‌طوری که آلومینیوم مهم‌ترین محصول تولیدی این شرکت در کانادا به حساب می‌آید.

 

تعداد بازدید : 882

ثبت نظر

ارسال