Fa En سه شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 12 و 47 دقیقه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان: حفظ چرخه تولید و اشتغال در کارخانه آلومینیوم المهدی برای هرمزگان بسیار مهم است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان: حفظ چرخه تولید و اشتغال در کارخانه آلومینیوم المهدی برای هرمزگان بسیار مهم است

باشگاه آلومینیوم: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، حفظ چرخه تولید و اشتغال در کارخانه آلومینیوم المهدی را برای هرمزگان بسیار مهم دانست و گفت: برای تقویت این مجموعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد نخواهیم کرد.

شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 21:45

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از شبستان از بندرعباس، ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با محوریت بررسی راههای رونق  شرکت آلومینیوم المهدی اظهار کرد: شرکت آلومینیوم المهدی با توجه به ظرفیت اشتغالزایی و درآمدی که دارد برای کشور و استان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 وی افزود: آلومینیوم المهدی با پیگیری های شبانه روزی که صورت پذیرفت، این شرکت از بسیاری از مشکلات عبور و به یک شرکت توانمند در سطح کشور واگذار شد و هم اکنون به ظرفیت مناسبی در حال فعالیت است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ادامه داد: با تزریق مواد اولیه جدید به شرکت آلومینیوم المهدی ظرفیت های تولید این کارخانه با رشد چشمگیری روبرو خواهد شد.

 

حیدری با بیان اینکه مشکلات این واحد مهم تولیدی در زمینه حمل و نقل محصولات تولیدی با اتخاذ تدابیر لازم مرتفع شد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی همچون گمرک و بنادر ظرفیت های خود را برای رونق کارخانه آلومینیوم المهدی بکار ببرند و موانع پیش روی آن را مرتفع کنند.

 

وی افزود: حفظ چرخه تولید و اشتغال در کارخانه آلومینیوم المهدی برای استان از اهمیت بسزایی برخوردار و از هیچ تلاشی برای تقویت این مجموعه مهم دریغ نخواهد شد.

 

تعداد بازدید : 975

ثبت نظر

ارسال