Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 14 و 37 دقیقه

صرفه جویی 5 میلیون یورویی در شرکت آلومینیوم المهدی

صرفه جویی 5 میلیون یورویی در شرکت آلومینیوم المهدی

باشگاه آلومینیوم: با تلاش متخصصان و کارشناسان واحد انرژی شرکت آلومینیوم المهدی و با وجود ریسک بسیار بالای سیستم، نخستین گام این پروژه با اتصال ترانسفورماتورهای رکتیفایر خط 2 به خط1 با موفقیت انجام شدو امکان جابجایی و اتصال یکی از ترانسفورماتورهای رکتیفایر خط 2 به خط1 در شرایط اضطراری فراهم گردید.

سه شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 0:3

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از صبح ساحل، گام دوم این پروژه با تکمیل اتصال کلید باسبار ارتباطی بین خطوط تولید کامل می شود و امکان جابجایی و اتصال یکی از ترانسفورماتورهای رکتیفایر بین خطوط تولید فراهم و قابلیت اطمینان تغذیه خطوط احیا افزایش می یابد. در شرایط خروج اضطراری با قطع همزمان دو ترانسفورماتور رکتیفایر از یک خط احیا امکان توقف تولید و خروج دیگ ها از مدار می باشد که این پروژه می تواند از بروز حادثه جلوگیری کند و ریسک بهره برداری را به میزان زیادی کاهش دهد.

اجرای کامل این پروژه نیازمند حضور کارشناسان خارجی جهت ارتقای سیستم نرم افزاری و سخت افزاری بود که با توجه به شرایط تحریم ها و محدودیت ها در شرایط فعلی امکان پذیر نشد، که با تکیه بر توانمندی متخصصین و کارشناسان شرکت آلومینیوم المهدی این مهم انجام پذیرفت.

اجرای کامل این پروژه معادل اضافه شدن یک مجموعه ترانسفورماتور رکتیفایر و متعلقات آن در هر دو خط تولید می باشد که معادل مبلغ 5.5 میلیون یورو (پنج میلیون و پانصد هزار یورو) صرفه جویی ارزی برای شرکت آلومینیوم المهدی دارد.

 

تعداد بازدید : 926

ثبت نظر

ارسال