Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 0 و 44 دقیقه

امام جمعه سراب: دولت با وعده‌های واهی ‌قادر به اجرای معدن آلومینا نیست

امام جمعه سراب: دولت با وعده‌های واهی ‌قادر به اجرای معدن آلومینا نیست

باشگاه آلومینیوم: امام جمعه سراب با بیان اینکه متاسفانه بیش از ۲۰ سال است که نمایندگان و مسئولان استان و شرکت ایمیدرو با وعده‌های دروغ و سرخرمن درمورد نفلین سینیت (آلومینا) اعتماد مردم را کمرنگ کردند، گفت: دولت با وعده‌های واهی قادر به اجرای نفلین‌سینیت نیست.

سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت 9:43

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از تسنیم نیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی‌اکبر اکرمی با اشاره به این که آرامش قابل قبولی از نظر اجتماعی و امنیتی در شهرستان برقرار است، اظهار داشت: اما مردم و جوانان جویای کار و تحصیل کرده به خاطر بسته بودن اقتصاد شهرستان از وضعیت اشتغال به جد گلایه‌مند و معترض هستند.

امام جمعه شهرستان سراب با بیان اینکه متاسفانه بیش از 20 سال است که نمایندگان و مسئولان استان و شرکت ایمیدرو با وعده‌های دروغ و سرخرمن درمورد نفلین سینیت اعتماد مردم را کمرنگ کردند، گفت: تشخیص بنده هم این است که این دولت قادر به اجرای نفلین سینیت نیست و وعده‌های واهی می‌دهد.

اکرمی با تاکید بر اینکه مردم شهرستان از بابت بدقولی دولتی‌ها نسبت به اجرای پروژه بزرگ و اقتصادی نفلین سینیت بسیار ناراحت و نگران هستند ابراز داشت: نمایندگان وعده‌های دولت را باور می‌کنند و وقتی دوره‌شان تمام شد با توجیه‌هایی کنار می‌روند.

وی در ادامه با انتقاد و گلایه از ضعیف شدن حضور مسئولان ارشد استان در شهرستان سراب تصریح کرد: از نماینده، فرماندار و مدیران ادارات شهرستان درخواست دارم که از استاندار، معاونان و مدیران کل جهت حضور در شهرستان دعوت به عمل آورند.


‌اکرمی در پایان به پورمحمدی استاندار جدید آذربایجان شرقی، مسئولیت جدیدش را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: تنها درخواستی که از استاندار دارم این است که آنچه که در توان دارد، به مردم وعده دهد.

 

تعداد بازدید : 812

ثبت نظر

ارسال