Fa En پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 19 و 40 دقیقه

خانوارهایی که حساب خود را ثبت نکرده‌اند منتظر باشند

 خانوارهایی که حساب خود را ثبت نکرده‌اند منتظر باشند

دبیر ستاد استانی هدفمندی یارانه‌ها، گفت: سرپرستان خانواری که تاکنون حساب خود را در سامانه وزارت رفاه ثبت نکرده‌اند، منتظر اعلام وزارت رفاه باشند. .

یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 21:21

دبیر ستاد استانی هدفمندی یارانه‌ها، گفت: سرپرستان خانواری که تاکنون حساب خود را در سامانه وزارت رفاه ثبت نکرده‌اند، منتظر اعلام وزارت رفاه باشند. به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران،محمدرضا تجلی پور افزود: خانوارهایی که اطلاعات هویتی سرپرست خانوار خود را در سامانه ثبت نکرده باشند باید نسبت به ارائه اطلاعات اقتصادی خانوار خود اقدام کنند و پس از فراخوان عمومی از سوی وزارت رفاه و تامین اجتماعی نسبت به ثبت شماره حساب خود، اقدام کنند.

یادآور می‌شود آدرس سامانه مرکز آمار ایران به نشانی yaraneh.amar.org.ir و آدرس سامانه اعلام حساب خانوار وزارت رفاه و تامین اجتماعی نیز به نشانی refahi.ir است.

وی اظهار داشت: در صورتی که اطلاعات هویتی سرپرست خانوار به سامانه اعلام حساب خانوار ارسال شده باشد و سرپرست خانوار تاکنون حساب خود را در سامانه ثبت نکرده باشد ، باید جهت ثبت حساب سرپرست خانوار منتظر اعلام عمومی باشند و از مراجعه با شعب بانک‌ها خودداری کنند.

به گفته تجلی پور، شهروندانی که اطلاعات اقتصادی خود را تازه در سایت مرکز آمار ایران ثبت کرده‌اند، اطلاعات اقتصادی خانوار آنان به سامانه اعلام حساب هنوز ارسال نشده است. این افراد برای اعلام شماره حساب، منتظر فراخوان وزارت رفاه و تامین اجتماعی جهت ثبت شماره حساب باشند.

وی ادامه داد: در صورتی که سرپرستان خانوار در سامانه اعلام حساب سرپرست خانوار، با پیام اطلاعات هویتی شما دارای اشکال است مواجه شدند، در آن صورت لازم است به سایت مرکز آمار ایران جهت اصلاح اطلاعات اقتصادی خود مراجعه و پس از فراخوان وزارت رفاه و تامین اجتماعی نسبت به ثبت شماره حساب خود اقدام کنند.

این مقام مسئول با اشاره به فوت برخی از سرپرستان خانوارها، گفت: چنانچه سرپرست خانوار فوت کرده باشد، در آن صورت برای اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوار باید شماره ملی و شماره حساب مسن ترین فرد خانوار وارد سامانه شود.

تجلی پور تصریح کرد: همچنین در صورتی که تعداد اعضای خانوار با تعداد اعلام شده مغایرت داشته باید به سامانه مرکز آمار ایران مراجعه شود و نسبت به اصلاح اطلاعات اقتصادی اعضای خانوار خود اقدام کنند.

به گفته دبیر ستاد امور اقتصادی و دارایی استان تهران، شاغلان نیروهای مسلح نیز باید برای اصلاح و یا وارد کردن اطلاعات خود به یگان خود مراجعه کنند.

تجلی پور در پایان تاکید کرد: سرپرستان خانوارهایی که اطلاعات اقتصادی آنان به سامانه اعلام حساب ارسال شده جهت ثبت شماره حساب سرپرست خانوار، منتظر اعلام عمومی از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها باشند و از مراجعه به شعب بانک‌ها خودداری کنند.

 

تعداد بازدید : 1103

ثبت نظر

ارسال